Podsumowanie roku ;)

Witam wszystkich :)!

Od kilku dni walczyłam z myślami, czy robić podsumowanie roku, czy nie robić. Jak widać wyżej doszłam do wniosku, że robić, pomimo tego, że rok jest niepełny (blogować zaczęłam dopiero w lipcu). 
Co zobaczycie poniżej? Spis książek zrecenzowanych przeze mnie przez miniony rok, podsumowanie statystyk oraz moje blogowe Oscary Książkowe. Zapraszam!

1. Co zrecenzowałam?

Jeżeli miałabym się wyrazić na ten temat to powiedziałabym tak: jestem zadowolona z pierwszych dwóch miesięcy, gdyż były one wakacyjne i zaczęłam pisanie z przytupem. Potem niestety nauka no i... trochę czasu mi zabrakło :(. Jednak nie można być takim pesymistą i zawsze mogłyby być gorzej ;).

  1. "Zostaw mnie" - Gayle Forman (klik)
  2. "Idealna" - Magda Stachula (klik)
  3.  "Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno" - Kirsty Moseley (klik)
  4. "Trylogia Czasu" - Kerstin Gier (klik)
  5. "Silver. Pierwsza księga snów" - Kerstin Gier (klik)
  6. "Chłopak, który chciał zacząć od nowa" - Kirsty Moseley (klik)
  7. "To skomplikowane. Julie" - Jessica Park (klik)
  8.  "Więzień Labiryntu" - James Dashner (klik)
  9. "Silver. Druga księga snów" - Kerstin Gier (klik)
  10.  "Próby ognia" - James Dashner (klik)
  11.  "Młody Prawnik" - John Grisham (klik)
  12. "Dziewczyna z pociągu" - Paula Hawkins" (klik)
  13. "Byłam tu" - Gayle Forman (klik)
  14. "Córka medium" - Alyxandra Harvey (klik)
  15. "Chłopak, który o mnie walczył" - Kirsty Moseley (klik)
  16. "Naznaczeni Śmiercią"- Veronica Roth (klik)
  17. "Girl Online" - Zoe Sugg (klik)
  18. "Władca Pierścieni. Bractwo Pierścienia" - J. R. R. Tolkien (klik)
  19. "Był sobie pies" - W. Bruce Cameron (klik)
  20. "Ponad wszystko" - Nicola Yoon (klik)
  21. "Igrzyska Śmierci " - Suzanne Collins (klik)

2. Moje książkowe podium, czyli Oscary by Bookomaniaczka


Czas ujawnić, który post był najpopularniejszy, a który najwięcej komentarzy ;)

Najpopularniejszy post (recenzje): "Był sobie pies" - W. Bruce Cameron ( drugi najpopularniejszy post w roku - różnica dwóch wyświetleń ;))
Vice - Najpopularniejszy post (recenzje): Nicola Yoon - "Ponad wszystko"
Najpopularniejszy post (posty okołoksiążkowe): "7 książek, które chcę przeczytać w najbliższym czasie" i tym samym najpopularniejszy post ze wszystkich"
Vice - Najpopularniejszy post (posty okołoksiążkowe): Mój pierwszy wywiad z bloggerami - Part 1
Post z największą ilością komentarzy: "Coś innego... czyli mój eksperyment"

3. Statystycznie rzecz ujmując... ;)

Liczba wyświetleń: 3 814
Liczba komentarzy: 226
Liczba obserwatorów: 30
Liczba polubień na Facebooku'u: 53

————————————

Najlepiej oceniona książka: 10/10
Najgorzej oceniona książka: 4,5/10


 Dziękuję wszystkim, którzy czytają mojego bloga! Każde nowe wyświetlenie czy komentarz daje mi motywację do dalszej pracy! Życzę Wam aby ten Nowy Rok był jeszcze lepszy.

"Pokój bez książek jest jak ciało bez duszy."
~ Cyceron

Dlatego, Moi Drodzy, miejmy książki w pokoju :P

Bookomaniaczka :*

3 komentarze:

  1. Świetnie wyniki, gratuluję.:)
    Szczęśliwego Nowego Roku.😘🍷🎈

    OdpowiedzUsuń
  2. Popularne książki zawsze zbierają najwięcej wyświetleń, także... nie dziwię się, że książka Camerona jest tak wysoko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super podsumowanie i wspaniałe wyniki. Z racji uwielbienia to niesamowicie cenię czytelnictwo TOLKIENA :D

    Dziękuję za odwiedziny u mnie i gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Polub mnie na Facebook'u