John Grisham - "Młody Prawnik" [12]

I uśmiechaj się. Świat jest lepszy, gdy człowiek się uśmiecha."
 ~John Grisham


Witam :3!
                Książka, którą dzisiaj zrecenzuję jest autorstwa Johna Grishama i jest pierwszą książką z serii „Theodore Boone”. Nosi tytuł „Młody Prawnik” i jak nazwa wskazuje jest to trochę prawnicza książka :P. W serii, o której wspominałam jest ogółem sześć książek, jednak na razie tylko cztery zostały przetłumaczone na język polski, pozostałe mają wyjść w okolicach marca przyszłego roku.


Tytuł: "Theodore Boone. Młody prawnik"
Autor: John Grisham
Wydawnictwo: Amber
Ilość stron: 240
Moja ocena: 9,5/10


                Książka opowiada o nastoletnim Theo Boonie, którego rodzice oraz znajomi są prawnikami. Jego pies wabi się Sędzia, a on sam chce być w przyszłości prawnikiem. Pierwsza część serii dotyczy głośnego procesu o zabójstwo, do którego zostaje wciągnięty nastolatek. Odkrywa on pewien fakt i Theo musi sprawić, aby morderca nie wymknął się wymiarowi sprawiedliwości.
                Zacznijmy od tego, że mam świadomość, iż dla wielu osób takie tematy mogą okazać się po po prostu nudne. Jednak pomimo tego nie przekreślałabym tej książki ze względu na tematykę. Książka jest napisana lekko, dobrze się ją czyta. Sprawy związane z prawem nie są zagmatwane, ze względu na to, że jest to książka młodzieżowa. Fabuła jest wciągająca, tym bardziej jeśli kogoś interesują takie tematy ;).


                Pomimo, że jest to książka młodzieżowa, może też zainteresować trochę starszego czytelnika. Moja rodzina z chęcią czytała serię o młodym prawniku :). Ja osobiście jestem bardzo zadowolona z tej książki, tym bardziej, że trafia ona w moje klimaty (w przyszłości również tak, jak Theo chciałabym zostać prawnikiem ;)). Uważam, że John Grisham jest jednym z najlepszych autorów kryminałów czy książek sensacyjnych (moja opinia na ten temat nie opiera się wyłącznie na tej jednej książce!). Ta książka zachęciła mnie do przeczytania następnych części (o nich potem ;)), mam nadzieję, że kiedyś znajdę czas, aby do niej wrócić :D.
Polecam gorąco!

„Żyj chwilą (...). Jutro samo zatroszczy się o siebie.”
                                                                              ~ John Grisham

Bookomaniaczka :*

PS: Zostaw proszę komentarz pod postem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u