Lutowa Biblioteczka

Oj jak dawno mnie tu nie było ;P. Bardzo nad tym ubolewam, jednak wraz z nadejściem Nowego Roku mam co raz mniej czasu :(. Pewnie większość blogerów zna ten ból, gdy chcesz coś napisać, lecz nie możesz... Cały czas sobie powtarzam: "Od teraz biorę się w garść!", ale zawsze mi coś wypada. Podejrzewam, że regularne posty pojawią się gdzieś na przełomie kwietnia i maja, jednak nie będę na nic stawiać, ani obiecywać, bo pewnie i tak się zawiodę...
Jednak tematem mojego posta nie miały być moje żale, tylko zapowiedzi książek na luty! Także przed Wami kilka książek, które zaintrygowały mnie swoim opisem :).

1. B.A. Paris - Na skraju załamania - Premiera 15.02.2018r

Cass Anderson nie zatrzymała się, by sprawdzić, czy siedząca w zaparkowanym na leśnej drodze samochodzie kobieta nie potrzebuje pomocy. Teraz nieznajoma nie żyje. Od tamtej feralnej nocy Cass nie może się pozbierać – regularnie powtarzające się głuche telefony mącą jej spokój, a ona sama czuje, że nieustannie jest obserwowana. Nawet najmniejszy dźwięk przyprawia ją o przyspieszone bicie serca i ciarki. Nękana wyrzutami sumienia zaczyna miewać kłopoty z pamięcią. Coraz częściej nie może sobie przypomnieć, czy zażyła lekarstwa, jaki kod odblokowuje alarm, gdzie zaparkowała samochód, dlaczego zamówiła dziecięcy wózek, skoro nie jest w ciąży, i czy leżący na blacie w kuchni nóż na pewno nie był pokryty krwią… Jedyne, czego nie może wyrzucić z pamięci, to twarz zamordowanej kobiety.

Przyznam szczerze, że nie czytałam poprzedniej książki tej autorki ("Za zamkniętymi drzwiami"), jednak mam ją w planach (resztę książek, które chcę przeczytać możecie zobaczyć w zakładce "Lista czytelnicza" u góry strony). Jest już może ktoś, kto ją czytał ;)?

2. Michelle Frances - "Ta dziewczyna" - Premiera: 15.02.2018r.

Laura ma wszystko. Karierę producentki telewizyjnej, wieloletnie małżeństwo z zamożnym mężczyzną i dwudziestotrzyletniego syna Daniela, dobrze wychowanego, przystojnego i zdolnego. Daniel poznaje Cherry. Dziewczyna jest piękna, bystra i… marzy o statusie Laury. Cherry chciałaby, żeby nowa rodzina przyjęła ją z otwartymi ramionami, ale Laura podejrzewa, że dziewczyna coś ukrywa. Zazdrosna matka wymyśla więc okrutne kłamstwo, które odmienia życie wszystkich…

No i znowu kolejny thriller... :P
Ta książka bardzo kojarzy mi się z "Dziewczyną z pociągu"! Nie przez opis, tylko przez okładkę. I jeszcze słowo "Dziewczyna"... Mam jednak nadzieję, że jeśli uda mi się po nią sięgnąć, to będzie ona przeciwieństwem książki Pauli Hawkins...

3. Kerstin Gier - "Zieleń szmaragdu"(nowe wydanie) - Premiera: 15.02.2018r.

Gwen i Giedon muszą po raz kolejny połączyć siły, żeby przeciwstawić się złowrogiemu hrabiemu de Saint Germain, który chce wykorzystać ich dar do własnych celów. W niebezpiecznej grze wydarzenia z przeszłości splatają się z teraźniejszością, zasadzki czyhają na każdym kroku (i w każdym czasie), a na jaw wychodzą kolejne tajemnice… Gwen musi zmierzyć się ze wszystkimi przeciwnościami i jeszcze raz zawalczyć o prawdę i miłość, a także ocalić życie swoje i bliskich.
Jest to trzeci tom "Trylogii Czasu", którą czytałam milion razy. Niestety wypożyczałam ją z biblioteki, a próby zakupu były nieudane, ponieważ nie wydawali wtedy już tych książek. Teraz czekam aż pojawi się cała trylogia w nowych okładkach. Już czuję, że zajmie ona honorowe miejsce na mojej półce ;)

4. Lehane Dennis - "Pokochać noc"

Rachel Childs, córka sławnej pisarki i była dziennikarka telewizyjna, żona dziedzica wielkiej firmy, Briana Delacroixa, prowadzi życie, które może wzbudzać zazdrość. Ale pozory mylą.
Mieszka w luksusowym apartamentowcu i boi się z niego wychodzić. Skrywa tajemnicę, a ta doprowadza ją do obłędu. Żyje na co dzień z człowiekiem, który nie jest tym, za kogo się podaje.
I gdy pewnego deszczowego dnia Rachel ku własnemu zdziwieniu wychodzi z domu, na ulicy zauważa coś, co przewraca jej świat do góry nogami. I choć bardzo by chciała, nie może dłużej udawać, że wszystko jest w porządku, bo stawką w tej grze jest jej życie. Kobieta, która nie wierzyła w siebie, a bezgranicznie ufała mężowi, w dramatycznych okolicznościach jest zdana na własną inteligencję i odwagę. Kobieta, która uciekała przed mrokiem tego świata, musi w tym mroku żyć – i przeżyć…

Tak, znowu thirller! Co mam poradzić, że tyle tego wychodzi w lutym ;P? I na dodatek kolejna książka, która kojarzy mi się z "Dziewczyną z pociągu". Tylko tym razem z opisu...

A Wy? Jakie macie plany czytelnicze na luty? Co Was zainteresowało z zapowiedzi? Gorąco zachęcam do komentowania!

Bookomaniaczka :*

6 komentarzy:

  1. Na skraju zakłamania mnie zainteresowała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Za skraju załamania to książka ,którą chcę przeczytać .Tym bardziej po tak udanym debiucie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czytałam niestety pierwszej książki B.A Paris, więc nie mogę się wypowiedzieć... Mam nadzieję, że za niedługo to nadrobię... Ech! Czasie! Gdzie jesteś?

      Usuń

Polub mnie na Facebook'u