Podsumowanie sierpnia :)

Witam wszystkich! :)

Dzisiaj ostatni dzień sierpnia... Myślę, że ubolewają nad tym wszyscy uczniowie 😕. Jest to też czas na podsumowanie miesiąca 😃. Co przeczytałam? A co zrecenzowałam? Który post był najpopularniejszy? Odpowiedzi na te pytania, jak i inne znajdują się poniżej, zapraszam do czytania 😀. Przy okazji: jest to moje pierwsze "podsumowanie", proszę o konstruktywną krytykę na ten temat 😉.


1. Co przeczytałam?

Pomiędzy książkami, które przeczytałam w danym miesiącu, a tymi, które zrecenzowałam, nie można postawić znaku "=" 😊 Czasami zdarza się, że piszę o książkach, które przeczytałam już jakiś czas temu 😉

  1. James Dashner  - "Próby Ognia"
  2. Alyxandra Harvey - "Córka Medium"
  3. Kerstin Gier - "Silver. Druga Księga Snów"
  4. Kerstin Gier - "Silver. Trzecia Księga Snów"
  5. Veronica Roth - "Niezgodna"
  6. Veronica Roth - "Zbuntowana"
  7. Kirsty Moseley - "Chłopak, który o mnie walczył"
  8. Paula Hawkins - "Dziewczyna z pociągu"
2. Co zrecenzowałam?

Podsumowując sierpień postów "recenzenckich" napisałam razem 10. Wszystkie chyba były raczej pozytywne 😅. A o to książki, których dotyczyły sierpniowe posty:

  1. Jessica Park - "To skomplikowane. Julie" (zapraszam do czytania :))
  2. James Dashner - "Więzień labiryntu" (zapraszam do czytania :))
  3. Kerstin Gier - "Silver. Druga Księga Snów" (zapraszam do czytania :))
  4. James Dashner - "Próby Ognia" (zapraszam do czytania :))
  5. Kerstin Gier - "Silver. Trzecia Księga Snów" (zapraszam do czytania :))
  6. John Grisham - "Młody Prawnik" (zapraszam do czytania :))
  7. Paula Hawkins - "Dziewczyna z pociągu" (zapraszam do czytania :))
  8. Gayle Forman - "Byłam tu" (zapraszam do czytania :))
  9. Alyxandra Harvey - "Córka Medium" (zapraszam do czytania :))
  10. Kirsty Moseley - "Chłopak, który o mnie walczył" (zapraszam do czytania :))
3. Sierpniowe podium - czyli książkowe Oscary by Bookomaniaczka 😉

Czas pokazać, które posty cieszyły się największym zainteresowaniem 😊


Najpopularniejszy post (recenzje): Kirsty Moseley - "Chłopak, który o mnie walczył"
Vice - Najpopularniejszy post (recenzje): Alyxandra Harvey - "Córka medium"
Najpopularniejszy post (posty okołoksiążkowe): "7 książek, które chcę przeczytać w najbliższym czasie" - i tym samym najpopularniejszy post w całym miesiącu
Vice - Najpopularniejszy post (posty okołoksiążkowe): "Kilka lektur, które na pewno przeczytam jeszcze raz"
Post z największą ilością komentarzy: Paula Hawkins - "Dziewczyna z pociągu"

4. Statystycznie rzecz ujmując... 😉

Liczba wyświetleń: 825
Liczba komentarzy: 26
Liczba obserwatorów:8
Liczba polubień na Facebooku'u: 11

———————————— 

Najlepiej oceniona książka: 10/10
Najgorzej oceniona książka: 6,5/10
Średnia ocena wszystkich sierpniowych książek: 8,7

Dziękuję, że czytacie mojego bloga! Zapraszam do czytania, komentowania i obserwowania :) Każdy nowy komentarz motywuje mnie do pracy 😃

 





23 komentarze:

  1. Więzień labiryntu oraz dziewczyna z pociagu, dalej czekają na mojej kupce z etykietą "Usiąde do Ciebie.....kiedyś" takk, kiedyś na pewno 😄 tego jestem pewna. Co do posta, bardzo fajnie, że pamiętasz wszystko co przeczytałaś w danym miesiącu. Ja mam z tym zawsze problem. Miesza mi się, a nawet próbowałam zapisywać na kartkach, jednak jakimś cudem, zawsze znikała, zanim zdążyłam napisać podsumowanie na blogu, dlatego zrezygnowałam z tego. A szkoda.
    Zapraszam Cię do siebie, może uda mi się Ciebie zaciekawić 😄
    Oczywiście, też książkami 😄
    ksiazki-wiktorii2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę mówiąc musiałam się chwilę nagłowić nad sierpniowymi książkami :P Dziękuję za komentarz i na pewno zajrzę :D
      Pozdrawiam,
      Bookomaniaczka :*

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Treściwe podsumowanie :D Nie przeczytałam ani jednej książki z Twoich list, aczkolwiek "Dziewczyna z pociągu" mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 A co do "Dziewczyny z pociągu" to dla mnie nie było rewelacji, być może przez tą otoczkę mediową, o której ktoś wspomniał w komentarzu. Jednak pomimo tego uważam, że można ją przeczytać :) Ja bynajmniej tego nie żałuję :D Pozdrawiam i dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  4. Bardzo dużo postów pojawiło się na Twoim blogu w tym miesiącu. Aż zazdroszczę Ci weny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tą weną to różnie bywało ;) Ale staram się, by posty nie były pisane na siłę :)
      Pozdrawiam i dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  5. Bardzo ładny wygląd bloga :) Gratuluję również ilości przeczytanych książek!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w tamtym miesiącu przeczytałam tylko sześć książek, ale i tak jestem z siebie dumna. Jestem też największą hejterką "Dziewczyny z pociągu", jak ja nienawidzę tej książki! Gratuluję jednak wyników.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Tori Czyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że wyniki w tym miesiącu będą gorsze ze względu na szkołę :(
      Jednakże dziękuję i również pozdrawiam :*

      Usuń
  7. To był dla Ciebie udany miesiąc ... tak mi się przynajmniej wydaje! Pozazdrościć takiego wyniku. Ja niestety przeczytałam mało...
    Jestem bardzo ciekawa Twojej opinii o trylogii ,,Niezgodna", bo tylko te książki, spośród przeczytanych przez Ciebie, przeczytałam i ja. ,,Więźnia labiryntu" mam w planach, bo czeka na półce u siostry :) Udanego września Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak napisałam wyżej, myślę, że to zasługa wakacji ;) Co będzie w tym miesiącu? Zobaczymy :) A co do trylogii "Niezgodna" to mam nadzieję, że uda mi się w najbliższym czasie zamieścić kilka zdań o niej ;)
      Pozdrawiam i również życzę owocnego września :D

      Usuń
  8. Ojejku! Podziwiam, bardzo! Za ilość przeczytanych książek i znalezienie czasu na ich zrecenzowanie, bo wyniki naprawdę są spore :)
    Żadnej wymienionej przez Ciebie książki nie czytałam... a lista 'to be read' cały czas mi rośnie :')
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak mi :P Obecnie mam około 50 pozycji O.O Pomocy! xD
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Jak widzę te tytuły z ,,chłopakami" to mi się nóż w kieszeni otwiera. Kiedyś jeszcze to było okey, ale teraz tyle się namnożyło tych chłopaków, że trudno popamiętać i odróżnić. Osiem książek to niezły wynik - tym bardziej przy moich czterech. Pozdrawiam, Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do "Chłopaków" zgadzam się w 100 % . Większość młodzieżówek, gdzie nie spojrzę, zaczyna się na "Chłopak coś tam.." Dziękuję za komentarz i również pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Gratuluję, świetne wyniki! Co prawda Twoja lista to może niekoniecznie moje klimaty, ale czaję się na serię "Niezgodna" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niektóre książki kojarzę, o innych nie słyszałam ale gratuluje świetnego wyniku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś myślałam nad wprowadzeniem statystyk i podsumowań. Jednak nie wyszło mi to :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje świetnego wyniku! :) Przede mną właśnie 2 i 3 tom Trylogii Snów już nie mogę się doczekać, kiedy je przeczytam. Pozdrawiam cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trylogia Silver jest moją ulubioną! Mam nadzieję, że Tobie również spodoba się tak bardzo, jak mi ;)

      Usuń

Polub mnie na Facebook'u