Ogłoszeniowo ;)

Witam!

Jak zapewne wszyscy wiedzą, jutro zaczyna się zmora wszystkich uczniów... Z tego ów powodu chciałabym powiedzieć, że nie będę w stanie wstawiać tyle postów, co w wakacje :(. Dlatego też proszę moich stałych czytelników (jeżeli takowi w ogóle są :P) o cierpliwość.
Chciałabym również życzyć wszystkim uczniom ( i nie tylko ;)) owocnego roku szkolnego, paska na świadectwie, dostania się do wymarzonej szkoły czy uczelni oraz samych piątek i szóstek w dzienniku :P. No i oczywiście, jak najwięcej przeczytanych książek :3. Dziękuję, że jesteś ze mną, czytacie i komentujecie. Daje mi to ogromną motywację do dalszej pracy :D.



Pozdrawiam,
Bookomaniaczka :*

PS: A studentom miłego wypoczynku przez jeszcze jeden miesiąc wakacji :)
PPS: Gif z Google Grafika :)

5 komentarzy:

  1. Spokojnie, stali czytelnicy zawsze się znajdą :D! Ja niedługo też już nie będę miała czasu na wstawienie posta ;/

    yollowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo :) Dziękuję za komentarz i pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Nie mam nic przeciwko szkole, ale nie będę miała czasu, żeby poodwiedzać wszystkie blogi i pisać posty, to jest najgorsze :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Tobie również życzę powodzenia w szkole i samych sukcesów. Dla mnie droga już troszkę cięższa, bo rozpoczęłam właśnie marsz licealną ścieżką. Mam tylko nadzieję, że uda nam się znaleźć nam obu czas na pisanie i czytanie, bo przecież bez tego, to życie jakieś takie szare się robi.

    Pozdrawiam i zapraszam,
    jakaczuszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Polub mnie na Facebook'u