Jessica Park i "To skomplikowane. Julie" :) [7]

"Nie liczy się to, co wiesz, albo kiedy w końcu coś zrozumiesz. Liczy się podróż."
~ Jessica Park; "To skomplikowane. Julie"


Witam serdecznie :)!
        W dniu dzisiejszym chciałabym opowiedzieć Wam o książce, którą odkryłam przez przypadek. Nazwisko autorki nie kojarzyło mi się kompletnie z niczym, jednak po przeczytaniu opisu oraz wielu pochlebnych opinii, postanowiłam ją nabyć ;). Spodobała się nie tylko mnie, gdyż po przeczytaniu poleciłam ją wielu moim znajomym i oni podzielali moje zdanie :). Książka, o której się tak rozwodzę nosi tytuł „To skomplikowane. Julie” i jest autorstwa Jessicy Park.


Tytuł: "To skomplikowane. Julie"
Autor: Jessica Park
Wydawnictwo: OMG Books
Ilość stron: 315
Moja ocena: 9/10

 Julie właśnie zaczyna studia i na skutek przeciwności losu musi zamieszkać ze znajomą swojej matki, jej mężem oraz dziećmi – Celeste, Mattem oraz Finnem, z którym można porozmawiać jedynie na czacie. Dziewczyna nie wie jednak, że rodzina Watkinsów skrywa przed nią pewną tajemnicę…
        Książka mnie zaskoczyła pod wieloma względami. Bardzo lekko się ją czyta – czuć tą lekkość pióra autorki. Wiele wątków również zostało poprowadzonych w sposób odbiegający od tego, co sobie wyobrażałam. To jednak nie jest minusem, wręcz przeciwnie – lubię być zaskakiwana pozytywnie w tych kwestiach ;). Wszystko jest opisane w taki sposób, że czytelnik wczuwa się bohatera, przeżywa z nim wszystkie wzloty i upadki. Akcja w wielu miejscach trzyma w napięciu, a strony przewracają się same.
        Tak jak poprzednie książki, ta również ma w sobie przesłanie dotyczące prawdziwego życia, jednak nie chcę ich zdradzać, ponieważ jednocześnie musiałabym zdradzić zbyt dużo fabuły ;). Jednak myślę, że każdy po jej przeczytaniu może sobie poradzić w tej kwestii sam.
         Jedyne, czego żałuję to to, że pozostałe części z serii „ To skomplikowane” nie zostały jeszcze przetłumaczone ;). Bardzo gorąco polecam ją każdemu :).
         Na koniec chciałabym powiedzieć, że nie powinniśmy się ograniczać w kwestii czytania książek. To, że książka jest z kategorii młodzieżowej, nie oznacza, że nie nadaje się również dla trochę starszego czytelnika i na odwrót ;).

Boję się, że kiedy rozepnę uprząż i Cię puszczę, wstaniesz i sobie pójdziesz. Nie ma dla mnie nic bardziej bolesnego.
~ Jessica Park; "To skomplikowane. Julie" 
Bookomaniaczka :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Polub mnie na Facebook'u