Wrześniowa biblioteczka :)

Witajcie!

Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam kilka pozycji, które zaciekawiły mnie spośród wrześniowych zapowiedzi.

1. Marta Obuch - "Metoda na wnuczka" Premiera: 6.09.17r.

Adam Gryziewicz spotyka kobietę swych marzeń, ale zostaje przez nią źle zrozumiany i nagle z dentysty musi przeistoczyć się w romantycznego artystę malarza. Sprawa jest trudna, ponieważ powinien dysponować pracownią, na dodatek zobowiązał się przecież do wykonania portretu, choć nie potrafi rysować. Jego wybranka, Ewa, to bystra osóbka, która również ma mnóstwo na głowie. Musi odnaleźć złodzieja zaginionego obrazu, uchronić brata przed zawarciem małżeństwa z pewną zołzą, wyswatać nieśmiałą przyjaciółkę i zrobić z niej zmysłową femme fatale, a przede wszystkim chce dać pstryczka w nos zapatrzonemu w siebie pseudoartyście. Sprawy komplikują się jeszcze bardziej, kiedy zza grobu odzywa się prababcia Matylda..


2. Leisa Rayven - "Zła Julia" Premiera: 13.09.17r


Cassie przekonała się, że czasem miłość nie wystarczy. Minęło kilka lat, a ona nadal nie wie, dlaczego Ethan odszedł, nie oglądając się za siebie. Kiedy ponownie zjawia się w jej życiu, Cassie musi odegrać najtrudniejszą rolę – przybrać maskę obojętności, podczas gdy jej serce wyrywa się do ukochanego. Gdy Ethan i Cassie otrzymują angaż w tej samej sztuce, ponownie zbliżają się do siebie. On w głębi duszy wierzy, że dostanie jeszcze jedną szansę, i przyrzeka, że naprawdę się zmienił. Ona wraca myślami do minionego czasu i próbuje zrozumieć to, co się wydarzyło. Przekonuje się jednocześnie, że nadal nie zna całej prawdy o swoim ukochanym.



3. Augusta Docher - "Najlepszy powód, by żyć" Premiera: 15.09.17r

Dominika budzi się po kilku dniach. Wie, że to był wypadek, a ukochany ojciec wcale nie chciał jej zabić. Teraz, kiedy on jest w więzieniu, ona leży w szpitalu i walczy o życie. Chociaż właściwie, to inni walczą za nią, ponieważ ona się już poddała. Ale to, co miało być końcem, okazuje się być początkiem… Przewrotny los stawia na jej drodze ambitnego młodego lekarza, który dostrzega w niej coś więcej niż tylko pacjentkę. Gdy on będzie leczył jej ciało, jego brat Marcel, czarna owca szanowanej rodziny, spróbuje uleczyć jej duszę.
 
A wy? Czekacie na jakieś książki z zapowiedzi wrześniowych? A może słyszeliście o którejś z nich? Zapraszam do komentowania :)

Bookomaniaczka :*

PS: Pierwszy opis pochodzi ze strony datapremiery.pl, a dwa kolejne ze strony znak.com.pl!

10 komentarzy:

  1. "Złą Julię" mam w planach przeczytać :)
    Pozdrawiam i obserwuję, maobmaze

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czekam z niecierpliwością przede wszystkim na ,,Lord of Shadows'' Cassandry Clare! ♥

    Obsession With Books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam o tej autorce ani o tytule ;) Ale dziękuję za komentarz i pozdrawiam ;)

      Usuń
  3. Najbardziej zaciekawiła mnie książka "Zła Julia", i mam w planach ją przeczytać. Pozdrawiam i zapraszam do siebie https://ksiazkialeksandry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyczekuję dwóch ostatnich pozycji, do tego również "Ciszy".
    Świetny blog, zaobserwowałam :)

    Pozdrawiam i zapraszam ;)
    ver-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3 Również pozdrawiam i na pewno zajrzę :)))

      Usuń
  5. Nie są to raczej propozycje dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywa i tak ;) Ja z wielu zapowiedzi wrześniowych wybrałam te, które mnie zainteresowały ;) Bynajmniej dziękuję za komentarz i życzę miłego dnia :)

      Usuń

Polub mnie na Facebook'u