Październikowa Biblioteczka ;)

Dzisiaj przybywam do was z kolejnymi zapowiedziami, tym razem na dziesiąty miesiąc roku. Szczerze przyznam, że w zeszłym miesiącu bardzo długo szukałam co ciekawszych książek. Teraz tym razem od razu, gdy w pisałam w wyszukiwarkę "zapowiedzi książek", wyskoczyło mi tyle wspaniałych pozycji, że ze szczęścia zaczęłam skakać po pokoju ;). Które tytuły mnie tak ucieszyły? Zapraszam do czytania.

1. John Grisham - "Theodore Boone. Zbieg"  Premiera: 11.10.2017r.

Trzynastoletni Theo Boone myślał, że największe niebezpieczeństwo już minęło, ale znów przyjdzie mu się zmierzyć z dawnym wrogiem, którym jest Pete Duffy, groźny morderca i zbieg. Gdy pewnego dnia w waszyngtońskim metrze Theo zauważa znajomą twarz, wie, że dostał drugą szansę. Szybka reakcja sprytnego nastolatka doprowadza Duffy’ego przed sąd. Ale teraz znany kryminalista już wie, kim jest jego przeciwnik i nie zamierza mu odpuścić. Theo znajdzie się w wielkim niebezpieczeństwie, ale zrobi wszystko, by sprawiedliwości stało się zadość.

Czytałam wszystkie poprzednie części serii "Theodore Boone" i nie mogłam się doczekać, kiedy wyjdą nowe. Na Wikipedii znalazłam informację, że piąty tom (czyli ten, o którym teraz piszę ;)) wyszedł już w 2015 roku, a szósty w 2016, dlatego też nie posiadałam się z radości, gdy zobaczyłam tą zapowiedź.

2.Pani Bukowa - "Wielki ogarniacz życia, czyli jak być szczęśliwym nie robiąc niczego"  Premiera: 11.10.2017r

Wielu ludzi pyta mnie, co tak naprawdę liczy się w życiu. No, w sumie to niewielu. Właściwie to nikt. I bardzo słusznie – bo nie wiem. Nie chodzę na fitness, nie jem jarmużu, nie przesiaduję z ajfonem w popularnych kawiarniach popijając latte macchiato, ani nie biegam (Boże broń!). A mimo to żyję i mam się dobrze. Szokujące, wiem.Ta książka pokaże wam, jak być szczęśliwym nie robiąc niczego, co się powinno.

Zakochałam się w tej książce pomimo że jej nie czytałam :P. Gdy zobaczyłam tytuł stwierdziłam, że to książka pisana konkretnie DLA MNIE :).

3. Kasie West - "Szczęście w miłości" Premiera 11.10.2017r

Maddie nie jest impulsywna. Ceni ciężką pracę i lubi planować. Ale któregoś wieczora pod wpływem chwili kupuje los na loterię. I, ku własnemu zdziwieniu – wygrywa masę pieniędzy!
W jednej sekundzie Maddie nie poznaje swojego życia. Koniec ze stresowaniem się systemem stypendialnym w college’u. Ni stąd ni zowąd Maddie myśli o wynajęciu jachtu. A bycie w centrum uwagi całej szkoły jest super, dopóki nie zaczynają docierać do niej przykre plotki na jej temat, a przypadkowe osoby proszą ją o pożyczkę. I teraz Maddie nie ma pojęcia, komu można zaufać. Poza Sethem Nguyenem, z którym pracuje w miejscowym zoo. Seth jest miły i zabawny, i chyba wcale nie wie o wielkiej zmianie w życiu Maddie, a dziewczyna jakoś nie ma ochoty nic mu mówić. Co się stanie jednak, jeśli Seth pozna prawdę?


Opis mnie zaintrygował, a że miałam w planach przeczytać książki tej autorki, to myślę, że i tą dorzucę do listy ;).

4. Colleen Hoover - It Ends With Us  Premiera 11.10.2017r.

Czasem te osoby, które najmocniej nas kochają, potrafią też najmocniej ranić.
Lily Bloom zawsze płynie pod prąd. Nic dziwnego, że otworzyła kwiaciarnię dla osób, które… nie lubią kwiatów, i prowadzi ją z pasją i sukcesami. Gdy poznaje przystojnego lekarza Ryle’a Kincaida i rodzi się między nimi wzajemna fascynacja, Lily jest przekonana, że jej życie nie może być już lepsze.Tak mogłaby skończyć się ta historia. Jednak niektóre rzeczy są zbyt piękne, by mogły trwać wiecznie. To, co się kryje za idealnym związkiem Lily i Ryle’a, jest w stanie dostrzec jedynie Atlas Corrigan, dawny przyjaciel Lily. Kiedyś ona była dla niego bezpieczną przystanią, teraz sama potrzebuje takiej pomocy. Nie zawsze jesteśmy bowiem dość odważni, by stanąć twarzą w twarz z prawdą… Szczególnie gdy przynosi ona tylko cierpienie.

Z tą książką jest podobnie jak poprzednio, z wielu stron słyszę jakie cudowne są książki tej autorki. Muszę więc chyba po nią sięgnąć... ;)


Nie wiem, czy Wy też zauważyliście pewną zależność... Sprawdzałam to kilka razy, jednak nie, nie pomyliłam się. Wszystkie te cztery książki wychodzą w tym samym dniu! Ehh... Życie jest ciężkie ;)


A Wy? Na jakie książki czekacie w tym miesiącu?

Zapraszam do komentowania!


PS: Wszystkie opisy pochodzą ze strony Empik.com a obrazy z Google Grafika!



6 komentarzy:

  1. Muszę jeszcze raz przejrzeć sobie zapowiedzi na ten miesiąc, ale kojarzę, że sporo dobrego nas czeka! :D

    Bookeater Reality

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie przy punkcie 4 data jest zła ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę, musiałam się machnąć ;P. Dzięki za zwrócenie uwagi, już poprawiam ;).

      Usuń
  3. Czekam na HOOVER, jeju! <3 jeszcze trochę muszę poczekać, jednak myślę, że będzie warto.... Kocham tą autorkę. O reszcie nie słyszałam, jednak postaram się je przeczytać :**
    Buziaki :***
    ksiazki-wiktorii2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Polub mnie na Facebook'u