Marcowa Biblioteczka

Wiem, że zwykle przybywałam z zapowiedziami książkowymi raczej pod koniec poprzedniego miesiąca, jednak choroba nie sługa :/. Ale nie będę się rozwodzić. Zapraszam :).

1. Jessica Park - "180 sekund" - Premiera: 21.03.2018r.

Allison Dennis przeszła przez tak wiele rodzin zastępczych, że nauczyła się do nikogo nie przyzwyczajać. Adoptowana w wieku szesnastu lat nie wierzy w trwałość związków między ludźmi, jednak na trzecim roku college’u odkrywa, że nie może się wiecznie ukrywać.
Pewnego dnia Allison zostaje wplątana w jeden z uczelnianych eksperymentów. Nagle na oczach gapiów musi spędzić sto osiemdziesiąt sekund z chłopakiem, którego nigdy wcześniej nie widziała. Wynik doświadczenia zaskakuje zarówno ją, jak i Esbena Baylora, gwiazdę mediów społecznościowych.
Moc eksperymentu niespodziewanie przytłacza i jednocześnie elektryzuje dwoje nieznajomych. Zachęcona przez przyjaciółkę, Allison próbuje dociec czy to, co połączyło ją z Esbenem jest prawdziwe – i czy może wreszcie uwierzyć w siebie, w innych, w miłość.

To nie moje pierwsze spotkanie z tą autorką. "To skomplikowane. Julie" bardzo mi się spodobało i już nie mogę doczekać się tej książki. Mam nadzieję, że się nie zawiodę.

2. Whitney Barbetti  -"Dziesięć poniżej zera" - Premiera: 28.03.2018r.

Nazywam się Parker. Moje ciało jest oszpecone bliznami, pamiątkami ataku, którego nie pamiętam. I nie chcę pamiętać. Wolę obserwować życie, niż go doświadczać. Ludzie dookoła śmieją się, całują, rozmawiają – a ja jestem sama, w kącie, obserwując, jak żyją. Nie zależy mi na nikim i niczym. Czuję tylko jedną emocję. To irytacja. I czuję ją bardzo często.
Jeden SMS wysłany pod niewłaściwy numer okazał się moją zgubą. Ma na imię Everett i jest wrednym, natrętnym, aroganckim facetem, który narusza moją osobistą przestrzeń. A co najgorsze: sprawia, że znów coś czuję. Zawsze jest ubrany na czarno, jak gdyby wybierał się na pogrzeb. Pewnie dlatego, że tak jest. Everett umiera. Z tego powodu chce spędzić ostatnie chwile swojego życia żyjąc, naprawdę żyjąc. I zmusza mnie do tego samego. Abym zmierzyła się z demonami, które zdusiłam głęboko w sobie. Rani mnie, pomaga mi, uzupełnia mnie. Umiera.

Przyznam szczerze, że opis książki bardzo mnie zaintrygował. Mam nadzieję, że będzie ona trzymać w napięciu oraz oczywiście, że za niedługo znajdzie się u mnie na półce ;).

3. Joanne MacGregor - "Jej wysokość P." - Premiera: 15.03.2018r. 

Siedemnastoletnia Peyton jest naprawdę wysoką nastolatką. Dziewczyna ma 180 cm wzrostu, co uniemożliwia jej skuteczne wtopienie się w tłum i sprawia, że jest ciągle obiektem docinek i kpin. Codzienne życie utrudnia też wielki rodzinny sekret, który pogrzebał jej szanse na normalne dorastanie.
Zdeterminowana, aby zmienić swoje życie, decyduje się na przyjęcie zakładu. Jeżeli pójdzie na trzy randki i bal maturalny z kimś wyższym od siebie, wygra 800$, dzięki którym wyrwie się ze swojego koszmaru. Problem jej dość spory, bo na liście kandydatów znajduje się tylko pięć nazwisk, a chłopak, który wpadł jej w oko, umawia się z dziewczyną dużo niższą od Peyton...

Pomimo że książka na pierwszy rzut oka może wydawać się typowym romansem młodzieżowym, to moje przeczucie mówi mi, że będzie w niej coś niecodziennego... ;). Mam nadzieję, że za niedługo dowiem się, czy moja intuicja się sprawdziła ;).

A Wam wpadło coś do oka z marcowych zapowiedzi? Czekacie na coś? Koniecznie pochwalcie się w komentarzach :).

Bookomaniaczka :*

PS: Zdjęcia i opisy pochodzą ze strony Empik.com!

2 komentarze:

Polub mnie na Facebook'u