Podsumowanie miesiąca - październik




Z trochę dużym opóźnieniem przybywam z podsumowaniem miesiąca. Szczerze mówiąc nie jestem zadowolona - tak jak z poprzedniego miesiąca. Natłok obowiązków, które nadeszły, zepchnęły bloga i czytanie książek na drugi plan. Co miesiąc mam postanowienie, że "w tym miesiącu to wszystko nadrobię"...  Rzeczywistość jest jednak dużo bardziej skomplikowana. Jak wspomniałam wyżej, nie jestem zadowolona. Chociaż to chyba za mało powiedziane... Może zawiedziona? Rozczarowana? Znacie może jakieś sposoby motywujące do większej organizacji? Jestem taką rozwlekłą osobą, co się odbija praktycznie na wszystkim. No nic. Chowam się pod stół ze wstydu i przedstawiam Wam statystyki ubiegłego miesiąca ;).

1. Jakie posty napisałam w tym miesiącu?

1. Mój pierwszy wywiad z blogerami - Part 2
2. Podsumowanie miesiąca - wrzesień ( :P)
3. Zoe Sugg - "Girl Online" (O zgrozo... Jedyna recenzja w tym miesiącu O.o)
4. Z przymrużeniem oka - Dlaczego NIE warto czytać książek? ;)
5. Listopadowa Biblioteczka
6. Nowa książka Pani Marty Matulewicz - "Dylematy Laury"

Aaaaa! Jak patrzę na to, to naprawdę robi mi się przykro :(. Trzymajcie kciuki, żeby w następnym miesiącu było lepiej ;).

2. Październikowe podium, czyli Oscary by Bookomaniaczka ;)

Najpopularniejszy post miesiąca: Nowa książka Pani Marty Matulewicz - "Dylematy Laury"
Vice - najpopularniejszy post miesiąca: Listopadowa Biblioteczka
Najbardziej komentowany post:  Z przymrużeniem  oka - Dlaczego NIE warto czytać książek? ;)

3. Statystycznie rzecz ujmując... ;)

Liczba wyświetleń: 462
Liczba komentarzy: 29
Liczba nowych obserwatorów: 7
Liczba nowych polubień na Facebook'u: 7
______________________________________

Podsumowując, cieszę się, że ktoś czyta mojego bloga ;) Jak pod każdym postem zapraszam Was do komentowania. Jeżeli coś czytałeś - podziel się wrażeniami. Jeśli coś Ci się nie podoba u mnie na blogu - napisz w komentarzu lub na maila, na pewno przeczytam, odpowiem i postaram się zaradzić :)

4 komentarze:

  1. Nie ma się czego wstydzić. Obserwuję Cię od miesiąca i bardzo mi się tu podoba.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To bardzo dobre wyniki jak na początek. Podoba mi się wygląd Twojego bloga, więc zostawiam obserwację :)

    iskraczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Polub mnie na Facebook'u