Ogłoszenie!!!

Wiem, że w ostatnim czasie jest tu mnie mało. Nawet rzekłabym, że bardzo mało... 
Tak naprawdę to dzieje się to od września. 
Gdy zakładałam tego bloga w lipcu miałam czasu po kokardki. Myślałam sobie - będzie spoczko. Wstawiałam wtedy posty praktycznie codziennie. Przyszedł wrzesień. Czasu coraz mniej, a obowiązków coraz więcej. Przyznam szczerze - mam gorsze i lepsze dni. Czasami uda mi się wszystko zrobić i już o 19 jestem wolna, a czasami nie widać końca... Jednak gdy zdarza się (rzadko :( ), że wieczór mam wolny, to jedyne na co mam ochotę to zamknąć oczy i oderwać się od rzeczywistości chociażby na chwilę... Nie da się być robotem :(. Ja niestety w zwykłym dniu tygodnia, gdy wychodzę z domu o godzinie 7.30 a wracając o 16. 30 i mając jeszcze tyyyle rzeczy do zrobieni, nie mam czasu nawet spojrzeć na bloga lub chociażby przeczytać z 10 stron książki (nad czym bardzo ubolewam).
Mam wielką nadzieję, że przez moją nieobecność nie ubędzie mi czytelników. Jedyne o co proszę to chwilka cierpliwości. Za niedługo święta, będę mieć chwilkę wolnego, którą postaram się wykorzystać na nadrobienie braków na blogu.

Dziękuję każdej osobie, która czyta mojego bloga. Gdy widzę wzrastające statystyki, czuję motywację do dalszego pisania :)!

Bookomaniaczka :*

A tutaj macie kwiatuszka :) Wiem, że zdjęcie w ogóle nie adekwatne do pogody, jednak nie miałam czasu zrobić zimowej sesji, a do każdego posta muszę wstawić jakiś obrazek. Może ucieszy kogoś, kto czeka na wiosnę ;)

Zdjęcie mojego autorstwa!

2 komentarze:

  1. Nie przejmuj się każdy z nas ma obowiązki.Bloga zakladałaś dla siebie nie dla ludzi. To jest Twoje miejsce i możesz pisać Kiedy chcesz. Blogowanie ma być przyjemnością, a nie kiniecznoscia. Nie wywieraj na sobie presji.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem mam tak, że czytam jakiegoś bloga i nagle aktywność na nim się kończy bez słow a wyjaśnienia. Wiem, że bloga prowadzę dla siebie. Dlatego chciałam wyjaśnić dlaczego mnie ostatnio "nie ma" :)

      Usuń

Polub mnie na Facebook'u