Jako że koniec miesiąca się zbliża, ja przybywam, jak co miesiąc, z zapowiedziami książkowymi na jedenasty miesiąc roku ;). Przyznam, że dotychczas w żadnych zapowiedziach nie znalazłam tylu interesujących książek, co na listopad. Jednak nie przynudzając, zapraszam! :)
1. Magdalena Witkiewicz i Alek Rogoziński - "Pudełko z marzeniami" Premiera: 08.11.2017r
Zdradzony przez narzeczoną i oszukany przez wspólnika
trzydziestoletni Michał marzy o tym, aby zacząć nowe życie. Kiedy
dowiaduje się, że podczas II wojny światowej jego rodzina ukryła w małym
miasteczku na północy Polski skarb, wyrusza na jego poszukiwanie. Sęk w
tym, że w miejscu ukrycia skarbu stoi teraz restauracja prowadzona
przez rówieśniczkę Michała, Malwinę. Dziewczyna ma problem ze swoim
ukochanym, który „odszedł w siną dal”, i babcią, która po wielu latach
wróciła z Francji i koniecznie chciałaby teraz w restauracji wnuczki
serwować żabie udka i ślimaki.
Michał postanawia zaprzyjaźnić się z Malwiną i zdobyć jej zaufanie,
by później w tajemnicy przed dziewczyną odzyskać swój skarb. Niestety
gdy w sprawę wmieszają się dwie wścibskie staruszki, dwójka dzieci i
tajemniczy święty Eskpedyt, nic nie pójdzie zgodnie z jego planem.
Książka zdecydowanie dla mnie! Komedia + romantyczna = coś, co kocham :). Mam nadzieję, że się nie zawiodę i książka będzie tak samo fajna, jak wydaje się " z wierzchu".
2. Agnieszka Krawczyk - "Magiczny wieczór" Premiera: 22.11.2017r.
Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami. W małym
miasteczku, Zmysłowie, trwają gorączkowe przygotowania. Prócz
tradycyjnej świątecznej krzątaniny, Daniela, jedna z trzech sióstr
Niemirskich, przygotowuje się do ślubu. Czy można sobie wyobrazić
piękniejszą scenerię dla tej wyjątkowej chwili? Miasteczko, leżące w
bajkowej dolinie, przytulone do strzegących go strzelistych sosen,
których gałęzie uginają się pod upadającymi płatkami śniegu? Nadchodzi
magiczny wieczór, który przyniesie ukojenie wszystkim targanym
wątpliwościami, a w niektóre skołatane serca wleje spokój i pewność, że
nigdy nie jest za późno, by zawalczyć o szczęście.
Święta, święta, święta... Nie mogę się już ich doczekać :D. Kolejny element, dzięki któremu książka spowodowałam uśmiech na mojej twarzy! :)
3. Jay Asher - "Światło" Premiera: 08.11.2017r.
Sierra prowadzi podwójne życie, a jego rytm wyznaczają święta Bożego
Narodzenia. Jedno to życie w Oregonie, przy plantacji drzewek
choinkowych, którą prowadzi jej rodzina. Drugie to życie świąteczne,
kiedy przychodzi czas ich sprzedaży i wszyscy przenoszą się na miesiąc
do Kalifornii. Gdy podczas jednej ze świątecznych podróży poznaje
Caleba, wszystko się zmienia.
Calebowi daleko do idealnego chłopaka. Kiedyś popełnił ogromny błąd,
którego cenę wciąż płaci. Sierra potrafi w nim jednak zobaczyć coś
więcej niż jego przeszłość i jest gotowa zrobić wszystko, by pomóc mu
odzyskać wiarę w siebie. Sierra i Caleb odkrywają coś, co może
przezwyciężyć nieporozumienia, podejrzliwość i niechęć, które narastają
wokół nich: prawdziwą miłość.
Książka, pomimo że również o świętach, bardziej przyciągnęła mnie nazwiskiem autora. Po "13 powodach" jestem ciekawa, co teraz chce on nam pokazać :).
4. Estelle Maskame - "Wróć, jeśli masz odwagę" Premiera: 08.11.2017r.
Czasami wydaje ci się, że twoje życie jest poukładane - masz
wspaniały dom i przyjaciół, odnosisz sukcesy w szkole, a na sobie
czujesz spojrzenia rozmarzonych chłopców. Mimo to wiesz, że z twoim
życiem jest coś nie tak. Ciąży na nim skaza. Może to uczucie do
chłopaka, w którym nie powinnaś się zakochiwać? A właściwie - dlaczego
nie powinnaś? Bo zazwyczaj wtedy, kiedy już myślisz, że jesteś na dobrej
drodze i w końcu będzie idealnie, dzieje się coś nieoczekiwanego, co
odziera cię ze złudzeń.
Co robisz? Najłatwiej się schować, ukryć albo odejść. Wiesz o tym, bo
robiłaś to już wiele razy. Ale czy tamto uczucie pozwoli o sobie
zapomnieć? Los znów krzyżuje wasze drogi, a ty musisz wybrać!
Przyznam szczerze, że nie czytałam poprzednich książek, lecz słyszałam o nich dobre opinie, więc dodam ją do mojej listy ;).
5.John Green - "Żółwie aż do końca" Premiera: 22.11.2017r.
Szesnastoletniej Azie do głowy by nie przyszło, że będzie
prowadzić śledztwo w sprawie tajemniczego zniknięcia miliardera
Russella Picketta. Jest jednak sto tysięcy dolarów nagrody do
zgarnięcia, no i jej Najlepsza i Najbardziej Nieustraszona Przyjaciółka
Daisy bardzo chce rozwiązać tę zagadkę! Dziewczyny wspólnie próbują
dotrzeć do Davisa, syna miliardera, którego Aza poznała kiedyś na letnim
obozie. Na pozór niewiele ich dzieli, ale tak naprawdę jest to
przepaść.
Aza się stara. Stara się być dobrą córką, dobrą przyjaciółką, dobrą
uczennicą, a nawet dobrym detektywem, jednocześnie zmagając się z
własnymi dręczącymi myślami, których spirala coraz bardziej się
zacieśnia.
Pomimo że książki pana Greena są specyficzne i nie każdemu się podobają, ja jestem ciekawa jego ostatniej pracy ;).
A Wy na co czekacie? Zapraszam do komentowania!
Czytałam "Gwiazd naszych wina" Greena - i dla mnie to było takie... zwykłe po prostu XD Nie czuje potrzeby, by po niego sięgać dalej, ale książka nie wpada w żadne skrajności. Ja w tym miesiącu wyczytuje co mam. Ewentualnie dokupię kontynuacje posiadanych już serii, lub jakieś książki po promocjach.
OdpowiedzUsuńPoza ostatnim tytułem , chcę przeczytać wszystkie, które prezentujesz.:)
OdpowiedzUsuńkocieczytanie.blogspot.com
Ja ostatnio czytam same obyczajówki, chyba w listopadzie nieco zmienię repertuar :P
OdpowiedzUsuńjustmajka.blogspot.com