Podsumowania miesiąca - wrzesień





Przybywam dzisiaj z drugim już podsumowaniem miesiąca :)
Przeglądając moje wrześniowe działania na blogu z lekka się załamałam szczerze mówiąc... Spodziewałam się, że zacznie się nauka, jednak po rozpisaniu jak dla mnie nie wygląda to najlepiej. Z resztą, sami oceńcie ;).

W poprzednim poście, mój pierwszy i drugi punkt dotyczyły przeczytanych przeze mnie książek. Proponuję, abym się jeszcze bardziej nie pogrążała, ominąć ten temat, a zastąpić go po prostu spisem wszystkich postów ;)

1. Jakie posty napisałam w tym miesiącu?

  1. Ogłoszeniowo (czy to się liczy? :P)
  2. Coś innego... czyli mój eksperyment :)
  3. Veronica Roth - "Naznaczeni Śmiercią" (to jest tragiczne, ale to jedyna recenzja w tym miesiącu...)
  4. Co chcę przeczytać? - czyli "lista hańby" co raz dłuższa :)
  5. Mój pierwszy wywiad z blogerami - Part 1
  6. Październikowa biblioteczka
  7. Mój pierwszy wywiad z blogerami - Part 2
Myślę, że tego nie trzeba komentować... :( Mam takie postanowienie (haha!), że o teraz nie będę marnować czasu i będę lepiej zorganizowana. Cóż, zobaczymy, co z tego wyniknie ;)

2. Wrześniowe podium - czyli książkowe Oscary by Bookomaniaczka ;)

W tym miesiącu, ze względu na niewielką ilość postów, w bardzo uproszczonej wersji ;)

Najpopularniejszy post: Mój pierwszy wywiad z blogerami - Part 1
Vice - najpopularniejszy post: Coś innego... czyli mój eksperyment
Najbardziej komentowany post: Co chcę przeczytać - czyli lista hańby co raz dłuzsza

3. Statystycznie rzecz ujmując... ;)

Wyświetlenia: 493
Komentarze: 59
Obserwatorzy (nowi): 8
Polubienia na Facebook'u: 16

Dziękuję Wam za to, że czytacie mojego bloga :). W tym miesiącu postaram się, aby pojawiało się więcej wszystkiego. Jednocześnie zapraszam Was do komentowania moich postów. Każde najkrótsze zdanie wywoła uśmiech na mojej twarzy i przy okazji da mi znać, że osoba nie znalazła się u mnie na blogu przez przypadek. Aby skomentować nie trzeba mieć nigdzie konta! Dlatego też myślę, że nie wymagam wiele :)

Miłego wieczorku,
Bookomaniaczka :*

4 komentarze:

  1. Zostanę tu na dłużej, dopiero teraz wpadłam na twojego bloga :) Jak na początek, dobre statystyki ;)
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też dopiero zaczynam swoją przygodę z blogowaniem. Życzę Ci powodzenia. Będę do Ciebie zaglądać.:)
    kocieczytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Również życzę Ci powodzenia i postaram się w najbliższym czasie zajrzeć ;)

      Usuń

Polub mnie na Facebook'u