Mój pierwszy wywiad z blogerami - Part 2

Witam po dłuższej przerwie ;)!

Zmęczona nauką oraz walką z Bloggerem, nareszcie wstawiam drugą część mojego "eksperymentu". Zapraszam do czytania :)

Szóste pytanie, które skierowałam w stronę miłośników książek to: O czym mogłaby być Twoja książka?

"O zabijaniu,  to na pewno. Serio! Napiszcie raz książkę, w której zabijecie bohatera. To uzależni. Będziecie chcieli zabijać postacie w każdej kolejnej historii. Poza tym, na pewno miałaby nutkę fantastyki. Ale jeszcze nie wiem, jak dokładniej by wyglądała."
Aleksanadra "Kaczuszka" Guzik jakaczuszka.blogspot.com
"Moja książka? O miłości oczywiście."
Magda - booksbymags.blogspot.com

"Moja książka mogłaby być o zaskakujących tekstach rozgadanego pięciolatka."
 Autorka bloga - ksiazkowepodrozeanny.blogspot.com

"Moja książka już się pisze. I cóż, jest o prawdziwym życiu. I o pewnym negatywnym zdarzeniu, które całkowicie odmieni życie bohaterki."
Patrycja, kredziarecenzuje.blogspot.com

"Bogiem a prawdą byłoby to fascynujące romansidło. O księgowej. I może informatyku. Bo do romansów mam słabość :)."
Autorka bloga matkaprzelozona.wordpress.com



"Ooooooo zdecydowanie o miłości! I walce. I magi. Iiiii... I sama nie wiem. Chciałabym w przyszłości wydać swoją książkę, jednak nie potrafię zdecydować, o czym ona by konkretnie miała być. Moje serce i rozum mają dwa oddzielne zdania, i kiedy jedno z nich zwycięży to się do wiem. W tej chwili nie wiem."
Wiktoria Cassy Niezgodna, ksiazki-wiktorii2.blogspot.com

A o czym byłaby moja książka? Hmm... Myślę, że pewnie byłaby to jakaś cukierkowo - słodka obyczajówka ;).

"Kochała mnie" w cudzysłowie Całowała mnie pogrubioną czcionką PRÓBOWAŁEM JĄ ZATRZYMAĆ wielkimi literami zostawiła mnie z wielokropkiem...” 
(Colleen Hoover – November 9)

Moje siódme pytanie to: Bohater (lub bohaterka), którego chciałabyś/ chciałbyś poślubić?

"W tym momencie przypomniał mi się mój pierwszy zachwyt nad bohaterem książkowym. Był to Gilbert z "Ani z Zielonego Wzgórza". Jednak, może wolałabym Williama z "Diabelskich Maszyn"? Mogę popełnić bigamię w wyimaginowanym związku? Mam nadzieję, że tak :)"
Aleksanadra "Kaczuszka" Guzik jakaczuszka.blogspot.com

"Mam słabość do kilku książkowych bohaterów, więc gdyby poligamia była możliwa to wybieram: Coltona z serii "Driven" K. Bromberg, Jesse' go z serii "Ten mężczyzna" Jodi Elen Malpas i Jamie'go z "Obcej" Diany Gabaldon."
Magda - booksbymags.blogspot.com
"To najtrudniejsze pytanie z całej dziesiątki :)
Hmm, Dominika - bohatera "Jak powietrze" Agaty Czykierdy - Grabowskiej."
 Autorka bloga - ksiazkowepodrozeanny.blogspot.com

"Szczerze, nie mam pojęcie, który bohater chciałby mieć taką żonę jak ja. Więc chyba nie ma takiego bohatera."
Patrycja, kredziarecenzuje.blogspot.com
"Moja topka najlepszych mężów prezentuje się następująco:
  • Mój mąż
  • Spike Spiegel z "Cowboya Bebopa"
  • Angel z "Wodnego noża" Paole Bacigalupiego
Ale generalnie w kolejnych bohaterach i bohaterkach "zakochuję się" w trakcie czytania,  więc to także jest dość płynne :)."
Autorka bloga matkaprzelozona.wordpress.com

"Yyyyyyyyyyyy zdecydowanie Jon Snow z "Gry o Tron". Kocham jego postać książkową jak i serialową i zmienię lekko pytanie "Bohater (lub bohaterka), którego poslubiłaś/ eś." Bo przepraszam bardzo on już jest mój! ;) Nie wie o tym, ale kiedyś się dowie."
Wiktoria Cassy Niezgodna, ksiazki-wiktorii2.blogspot.com

A jeżeli chodzi o mnie, to w prawie każdej książce jest ktoś, kto mnie zachwyca ;). Także jak widać, nie jestem stała w uczuciach :).

„Nie poddawaj się. Czasami myślimy, że Bóg napisał koniec, a tak naprawdę to dopiero początek.” (Rachel Van Dyken – Utrata)
 


Kolejne pytanko to: Jaka jest Twoja ulubiona bajka z dzieciństwa?

"Bajka w sensie filmu czy książki? Bo jak film, to uwielbiałam "Rudolfa Czerwononosego". Z bajki czytanej, to do dziś pamiętam "Wesołe słoniątko" W. Chotomskiej, które znałam na pamięć (miałam wówczas ok 4 lat) i wszyscy myśleli, że ja tak ładnie czytam, a ja w większości pamiętałam każde następne słowo :D "
Aleksanadra "Kaczuszka" Guzik jakaczuszka.blogspot.com


"Chyba „Piękna i bestia” bo uczy, że piękno wewnętrzne jest ważniejsze niż wygląd zewnętrzny."
Magda - booksbymags.blogspot.com

"Królewna Śnieżka i siedmiu krasnoludków" - uprzedzam pytanie : dlaczego? Bo szalałam za... księciem. Ach, te pierwsze miłości." 
 Autorka bloga - ksiazkowepodrozeanny.blogspot.com

"W dzieciństwie uwielbiałam czytać "Dzieci z Bullerbyn". A ulubioną bajką animowaną był Tabaluga. "
Patrycja, kredziarecenzuje.blogspot.com 

"Czytana? Disneyowskie “Wesołych Świąt” :) Animowana - “Gumisie”."
Autorka bloga matkaprzelozona.wordpress.com

"Kocham kota w butach! I zdecydowanie „Droga do Eldorado” pamiętam jak z bratem dziennie oglądaliśmy ją trzy razy i potrafiliśmy mówić to co mówili bohaterowie. To było takie zabawne! – „To bydle dziabnęło mnie w tyłek!” hahaha! Minęło tyle lat, a ja wciąż z przyjemnością wracam do tej bajki. "
Wiktoria Cassy Niezgodna, ksiazki-wiktorii2.blogspot.com

A moja ulubiona bajka? Chyba też "Piękna i Bestia". Ostatnio oglądałam film dla przypomnienia i zakochałam się w niej od nowa ;).

Przedostatnie pytanie to: Okładka której książki zachwyciła cię najbardziej?

"Pierwszy taki szczery zachwyt, to okładka "Miniaturzystki". I może dlatego, że była pierwsza, to przy niej zostanę ;) "

 Aleksanadra "Kaczuszka" Guzik jakaczuszka.blogspot.com

"Uwielbiam okładki serii „Żywioły” Brittainy C. Cherry, okładki książek Colleen Hoover oraz Mii Sheridan."
 Magda - booksbymags.blogspot.com

"Przyznam szczerze, że nie potrafię wybrać jednej. A gdybym miała wymieniać wszystkie nikomu nie chciałoby się tego czytać."
 Autorka bloga - ksiazkowepodrozeanny.blogspot.com


"Bardzo spodobały mi się okładki dwóch książek. "Światła, które utraciliśmy" i Początku wszystkiego". "
Patrycja, kredziarecenzuje.blogspot.com

"Jestem okładkową sroką, więc co chwila coś mnie łapie za serce :) Ostatnio dosłownie za okładkę ściągnęłam do domu “Pojedynek na słowa” Connie Willis i “Tlen” Geoffa Rymana, jestem też wielką fanką okładek serii Artefakty z wydawnictwa MAG. Przytuliłabym wszystkie :) "
Autorka bloga matkaprzelozona.wordpress.com

"Zdecydowanie była to książka „Kłamca” Nory Roberts. Okładka piękna i zachwycająca, fabuła książki już nie tak bardzo, a szkoda. Ale skoro mówimy o okładkach to zdecydowanie ona. "
 Wiktoria Cassy Niezgodna, ksiazki-wiktorii2.blogspot.com

Moja ulubiona okładka? Chyba każda ;) Okładka każdej książki, którą czytam jest niepowtarzalna :).

Moim ostatnie pytanie dotyczyło ulubionego cytatu ;) Odpowiedzi mogliście oglądać pomiędzy jednym a drugim pytaniem w pierwszej jak i w drugiej części wywiadu.








Z całego serca chciałabym podziękować autorkom blogów, które udzieliły mi odpowiedzi. A były to:

  •  jakaczuszka.blogspot.com
  •  ksiazkowepodrozeanny.blogspot.com
  •  ksiazki-wiktorii2.blogspot.com
  •  kredziarecenzuje.blogspot.com
  •  booksbymags.blogspot.com
  • matkaprzelozona.wordpress.com
  •  

    Zapraszam do czytania i komentowania ;)

    4 komentarze:

    Polub mnie na Facebook'u